Retourneren
Mocht je onverhoopt niet blij zijn met je aankoop, dan kan je jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren via quyn.myparcel.me.
Let op! Voor de kosten van de retourzending rekenen wij een eigen bijdrage van € 4.95.
Volg de volgende stappen:
- Klik op de link in de 'Bevestiging van verzending' mail verzonden door PostNL of ga naar quyn.myparcel.me en vul de barcode, jouw postcode en land in. Jouw barcode kan je vinden in dezelfde mails verzonden door PostNL.
- Klik op retourlabel downloaden.
- Volg de stappen binnen het platform en betaal de eigen bijdrage voor de retourkosten van € 4.95.
- Verzend het pakket volgens de 'Pakket inpakken' uitleg hieronder.
- Na controle ontvang je binnen 14 dagen het geld terug op je rekening, inclusief de verzendkosten, exclusief de eigen bijdrage voor de retourkosten.
U kunt ook een deel van uw bestelling retourneren, stuur dan enkel de producten die u wilt retourneren.
Je kunt een bestelling pas retour aanmelden nadat je deze hebt ontvangen.
Pakket inpakken
Zorg dat de producten goed en stevig verpakt zijn, zoals je ze ook ontvangen hebt. Wanneer een item met schade of kapot arriveert bij ons, kunnen wij geen geld terug geven. Plak de retourlabel duidelijk zichtbaar op de doos en plak eventueel andere verzendlabels af om verwarring voor de postbezorger te voorkomen.
Houd er rekening mee dat de producten onder eigen verantwoordelijkheid vallen totdat ze ons adres bereiken. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor het zoekraken of beschadigen van geretourneerde producten.
Retourneren per mail
Mocht je toch liever de retour via de mail aanmelden dan is dat ook mogelijk. Na de retourmelding kan je ons de bestelling of deel van de bestelling retour zenden in de originele verpakking en verzenddoos naar: Quyn, Jan Steenstraat 4, 3443 GX WOERDEN, NL. De kosten voor retourneren via de email zijn volledig voor jezelf. Na ontvangst van de retouren controleren we de producten en ontvang je binnen 14 werkdagen het geld op je rekening, inclusief de verzendkosten van je bestelling, exclusief de retourkosten.
Cadeau gekregen?
Heb je een cadeau gekregen via onze webshop www.quyn.nl en ben je er toch niet zo blij mee, stuur je product retour naar bovenstaand adres. Geef dit aan en je ontvangt een tegoedbon.
Problemen?
Mocht er tijdens het verzenden iets zijn gebeurd met je pakket en het pakket is kapot of beschadigd, stuur ons een foto naar info@quyn.nl zodat we het direct kunnen oplossen.